luni, 31 octombrie 2011

Acum , răspunde-mi tu!

Minuni ce ţin o noapte întreagă , stele ce cad doar pentru a-mi da ocazia să îmi pun o dorinţă , respectul , încrederea , fiorul , teama , plăcerea , focul , aşteptarea , toate se spulberă , iubirea se dizolvă ca o pastilă de calciu într-un pahar cu apă.
     Fiţuici , lecţii mai mult sau mai puţin învăţate , profi dragi sau mai antipatici decât pojarul , scutiri false şi afaceri cu colegii , toate trec ; anii de şcoală nu durează veşnic , şi culmea , toată viaţa rămânem apoi să învăţăm , fără să mai avem cadrul nebunesc dintre peretii clasei.
     Banii de buzunar , cina cu toţi cei trei sau patru membrii ai familiei , primul animal de companie ,”Ooo! Vai! Ieşi!  Stai! Ruşine! ” , camera mea niciodată curată şi escapadele de la miezul nopţii la discotecă sau la un film cu vecinii…păcat , nici acestea nu durează o veşnicie.
      Eu însă , voi rămâne aici  încă ceva timp după ce aceste lucruri se vor spulbera.Voi spune tuturor ce am învăţat de la cei enumaraţi mai sus , mă voi modela cum vreau eu , mă voi căţăra pe cel mai înalt turn şi mă voi arunca în gol , legată cu o coardă  elastică de piciorul stâng , voi striga în mijlocul nopţii în faţa casei vecinei mele , acră ca o lămâie : “Nenorocitoooo , Stafidă urâcioasă ce eşti! ” ,şi ea ,sărmana , nu o să mai poată ieşi în capodul acela mototolit , cu mătura în mână , ameninţându-mă că o să mă spună alor mei .
        O să fie bătrână  , ai mei nu mă mai prind indiferent cât or să mă fugărească , dar eu…eu oare o să mă mai bucur la fel necăjind-o pe biata femeie , sau îmi voi forma noi principii,chiar noi plăceri .O să îmi doresc un x6 , un TT şi alte diferite manifestări ale confortului în zilele noastre? Sau o să mă afund printre lume , oameni ,locuri…astfel încât nimeni să nu ştie că am fost vreodată aici ,nici măcar mama , nici macar tu ,  nici măcar săraca mea vecină…   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...