sâmbătă, 22 octombrie 2011

Tinerii,prezentul de azi,nu viitorul de mâine!


 Ei şi ce,dincolo de generaţia cea mai criticată şi contagiată,de la evul mediu încoace,noi suntem... CINE? 
 Noi suntem tinerii , viitorul , cei care v-am dezamăgit cand eram cel mai aproape de victorie şi cei care v-am lăsat cu gura căscată cand vă aşteptaţi să ne izbim puternic de primul zid.
    Am dat-o în bară cel mai urât , dar oare cine , noi? Puştii de 17,18,19 ani , sau voi , care v-aţi ambiţionat să ne construiţi viitorul iluzoriu , job-uri fantomatice , şi trepte ale evoluției mai şubrede decât un pod de paie?
   Noi am vrut , am demonstrat că putem; creierul nostru a fost capabil să îngurgiteze si să asimileze toate „avioanele” si manualele ample , toate detaliile si „minunile” solicitate.Noi ne-am făcut temele in acest sens.Dar voi ?
        Voi ce ne-aţi oferit ?
       „De ce nu-l mai vrem pe Eminescu?”
Pntru că Eminescu a fost un talent,însă la fel este si tânărul din stânga mea , cel din urmă  însă nu a avut oportunitatea de afirmare , talentul său nu a fost nicicând promovat,ci retezat imediat cum a indrăznit să apară.
      „De ce preferăm să stăm cu orele pe Massenger sau Facebook?”
Pentru că acolo ne simţim pur şi simplu bine , pentru că sunt oameni ca noi ,genratia , ideile noastre ,iar  flacăra aceasta este însulfetita de o mie alţii ca mine.
     „De ce detestăm bibliotecile , sălile de lectură , etc?”
    Pentru că in bibiotecă este mereu aceeaşi şi singura tanti,morocanoasă şi ursuză,veşnic preocupată de unghiile ei roşii , atentă doar să nu plec acasă cu „preţiosul” volum .De fapt,într-o sală rece, mucegăită în colţuri şi prafuită nu o să găsim niciodată determinarea să batem cu pumnul in masă cand voi ne călcaţi în picioare.
     E nu vreau să devin o divă ponosită,blondă şi operată ,colegul meu nu vrea să ajungă un respectabil domn,in formă de butoi,cu servietă ,costum scump si mătreaţă,iar cel mai important,niciunul dintre noi nu se vrea vreodată menajeră sau  şoferul acestor două prototipuri.
   
Nu aruncaţi cu noroi in noi,nici nu vrem să ne veneraţi. Noi însă am reuşit să ajungem până aici ,peste piedicile voastre.
      Voi ,idiotilor,încă nu ştiţi că mâine ,NOI o să vă jucăm pe VOI în picioare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...