duminică, 30 octombrie 2011

Bună dimineaţa Iubitule!


  Deschid ochii încet , şi îl văd lângă mine , îl aud cum respiră pentru că are chipul atât de aproape de urechile mele . Îşi mişcă buzele discret , şi nu vrea nici în ruptul capului să îmi dea drumul din braţe. Azinoapte am dormit tot în frig , aşa că ne-am lipit puternic unul de celălat . Se aud zgomote  afară ; vecini furioşi , certuri în parcarea din faţa blocului , sunete în ţeavă si bătăi în perete , dar lumea asta nici nu mai are loc între noi acum.
    Are ochii închişi  , dar nu mă pot abţine să nu îl sărut , cu riscul de a-l trezi!
Iubitule , eşti atât de frumos!
 Bună dimineaţa! 

Un comentariu:

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...