sâmbătă, 22 octombrie 2011

Vreau o supradoză!

      
   E o prostie să afirm că m-am obişnuit cu răul care mi-l faci , sau să spun că nu ma pot rupe de tine pentru că circuitul sângelui din venele mele şi-a format traiectoria în funcţie de predispozitia ta dintr-o anumită zi ; toate astea sunt nişte tâmpenii! Omul e genetic structurat să tindă spre fericire,bunăstare,împlinire.

    Nu mă pot rupe de tine pentru că îmi place la nebunie fiecare gest necontrolat ce îl faci.Îmi place cum încerci să te opreşti atunci când nici măcar nu vrei asta,atunci când tremuri lânga mine,când mă laşi să fiu drogul tău şi să te trec dincolo de graniţele discernământului.

    Îmi place cum respiri ,încet , sacadat , cum îţi treci palma peste umărul meu si apoi o retragi rapid , de parcă nu aş fi avut timp să te observ.



     Îmi place când mă laşi să mă joc cu tine şi cu toată mintea ta . 


  De asta îmi placi , pentru că mă laşi să te domin , mă laşi să mă simt PUTERNICĂ , chiar dacă în realitate sunt întruchiparea inocenţei !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...