miercuri, 2 noiembrie 2011

E perfect dacă ești IMPERFECT!

                   
                Ştiu că nu am fost concepută corect , ba dimpotrivă , cine m-a creat a uitat să îmi dea ambiţie , dar mi-a dat în schimb prea multă visare. M-am săturat şi eu să visez atât , să îmi imaginez atâţia oameni perfecţi ,  un viitor atât de minunat.
                  Aş vrea să mai văd o dată tot trecutul meu , pentru ca apoi să văd cui se datorează fiecare eşec al meu. “Sunt sigură că am să reuşesc , eu sunt excepţia fiecărei reguli , la mine s-a oprit lumea în loc “. Aiurea , sunt exact un drac!
                “Lasă-mă pe mine , mă descurc eu , stiu eu ce trebuie aici!” De fapt habar n-am , dar sună bine atâta siguranţă de sine .
                  Iartă-mă mamă că sunt mult mai imperfectă decât ţi-ai imaginat , dar sunt o problemă cu care m-am împăcat tot privindu-mă în oglindă . Iertati-mă prieteni că v-am dezamăgit , dar uneori pot să mă descurc atât de bine fără bunăvoinţa voastră , parşivă şi falsă de fapt . Iartă-mă iubitule că am uitat să fiu tandră cu tine azi ,  dar m-am acrit (culmea) de atâtea dulcegării mincinoase , habar n-am ce înseamnă “te iubescul “ ăla idiot repetat obsesiv de 10 ori într-o minisecundă. Iertaţi-mă şi dumneavoastră , domnule profesor bătrân şi grosolan , dar vreau să aflaţi că nu vă prinde deloc atitudinea asta de dur , când ştiu că în cancelarie vă uitaţi salivând  după fundul elevei de clasa a 9 a.
                                                                                    V-am pupat , spre dezămagirea tuturor! 
                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...