luni, 21 noiembrie 2011

Noapte bună Nadara!




Îmi amintesc de ea ;  îmi povestea aşa cuprinsă de el “Închid ochii şi mă trezesc pe planeta Dolly ,una roz , din vată de zahar…
Deschid ochii şi îi văd pe ai lui… este lângă mine , cu mine , al meu , real , palpabil , nebun , unic , altfel , ciudat , complex…EL! “
 …dar…atunci când săgetile noastre îşi schimbă direcţia?

 “E aşa de complicat să ţin pasul , simt că îl pierd desi am  , şi are nevoie de mine.Îl iubesc , jur asta! Dar iubirea mea nu îi ajunge , conduce cu 200km/h în timp ce eu mă străduiesc să merg mult prea regulamentar . Nu ştiu când şi cum am ajuns să îl văd aşa , dar am nevoie de ochii lui veseli , nu mincinoşi”
 Si totusi el o aşteaptă , îi cere să rămână cu el încă o oră ,să îi lase încrederea ei  în dar, şi să nu îl certe pentru că e conceput  imperfect. Ea a uitat că asta a “îndrăgostit-o” de el , dar el nu a uitat niciodată că are nevoie de ea , să rămână îndrăgostită…încă o oră!
                                                                  Noapte bună Nadara!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...