luni, 14 noiembrie 2011

Poveşti frumoase,finalități nebune...


1. Dacă mi-ai fi spus că trebuie să mă tem de mine , îţi spuneam că eşti nebun! Am fugit de oameni , dar nu am fugit niciodată de mine,şi acum mă uit în oglindă şi îmi vine să intru prin ea şi să mă strâng de gât!
 Poate unii m-au urât , poate m-ar fi căsăpit la colţul străzii ,dar niciunul aşa tare cum am făcut-o eu cu propria mea mână.

Dacă azi mi-au plăcut glumele proaste ,m-am considerat o împătimită a lor ,şi am uitat că lucrurile acestea trec .Dacă ieri mi-au plăcut stelele ,am crezut că o să rămân suspendată printre ele o veşnicie , am uitat că aţa mea e subţire şi scurtă.Dacă mâine o să îmi placă matematica , o să mă îndrăgostesc oare de un matematician , şi o să îi gătesc fursecuri în formă de cifre?Cum Dumnezeu am reuşit aşa uşor toată încurcătura asta? 




2.    Vai de capul meu ,vai de capul nostru de fapt… că ne-am îndrăgostit ca doi prostovani şi acum nu ştim cum şi unde să ne mai oprim.Te urăăăăsc , te urăsc de 100 de ori,ba nu ,de 101 …Te urăsc enorm , pleacă…să nu te vad , să….să…să îţi iei dracu toate hainele alea nenorocite din canapeaua mea!

Stai! Ce faci? Pleci? Măcar mai sarută-mă o dată! Acum pleacă! Nuuuuu….!!!

3.   Mie îmi e bine lângă tine , mă simt relativ ok ,adică…e minunat să te privesc în timp ce mănânci ,să îti admir mişcările delicate ,butonând telecomanda , să aştept nerăbdatoare să iesi din duş , pentru ca mai apoi să intru şi eu.
               -Ştii ce ,iarta-mă…trebuie să te părăsesc?
               -Dar de ce ? Nu ţi-am făcut nimic.
               -Da ,da...ştiu ,tocmai de asta.Lângă tine sunt predispusă la anchilozare…  

                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...