joi, 8 decembrie 2011

Regulamentar...

  • Am învăţat  să mă comport corect, să fiu un om drept în societate, deci, REGULAMENTAR .(M-am lăsat modelată în forma unui mușuroi, de scoală, viaţă,  societate, şi nu mă miră dacă mâine o să mă bat, o să înjur şi o să scuip pentru bucata mea de pâine.Ce să fac, aşa am văzut, aşa ştiu).
  • Am învăţat să mă îmbrac cu gust,  fără vulgarităţi sau excese de culoare ,şi din nou, neapătat REGULAMENTAR.(O pereche de blugi, o bluză şi o cămaşă îmi ajung, de ce să exagerez, cui naiba îi trebuie atâta originalitate? Lumea o să mă privească ciudat , o să mă "perceapă gresit", tre’ să fac impresie bună, mereu…)
  • Am învăţat să scriu corect , cu un “i”, doi ,  trei…zece, cu cratimă , fară pleonasme şi greşeli . Aşa mă amăgea profa de română în clasa a 6 a…(Şi atunci pe cei care scriu “frumoas-o, mancatiash, ubix, frumix, miam loat geaca” ,  îi mai penalizează dracu' că nu scriu corect, sau poate  restul lumii e  normală si au mai rămas doi,trei sclintiţi? Oricum "corectitudinea" este în inferioritate numerică,cui ii trebuie asa multa ştiinţă,tot vânzătoare într-un magazin de jucării o să ajung ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara!

        Nu vă mai mințiți copiii că ne arde țara! Nu vă mai mințiți copiii că ne fură nemții pădurile și pământul. Pădurea crește, iar păm...